domingo, 22 de febrero de 2009

Presentación

Hola a tots i totes!
Voldria començar per presentar-me personalment, soc la Sandra Borrull Muñoz, tinc 19 anys i es el primer cop que faig un blog. La veritat és sencillamente simple. També he de demanas disculpes per no haver pogut crear avanç el meu blog, ja que he tingut problemes amb l'ordinador, però espero posar-me d'hora al dia amb tots vosaltres.


M'agradaria compartir amb tots vosaltres la meva visió de l'assignatura i que m'agradaria extreure d'aquesta. L'assignatura de Teoria de l'Educació m'inspira a creure que es una eina més per poder ser pedagogs, però sona a conceptes, idees, pensaments o ideologies de grans pensadors y pedagogs sobre l'educació. Sempre he pensat que era això mateix, pura teoria.

Ara bé, després d'haver cursat el primer cuatrimestre Teoria de l'Educació I vaig adonar-me de que era a part de tot això, diferents teories sobre l'educació, les diferents formes de posar les teories en la pràctica i de com moltes d'aquestes teories o ideologies no poden portar-se a la pràctica, etc.


Ara amb l'assignatura de Teoria II veig l'assignatura des d'un punt de vista diferente, mirant més per la part pràctica i enfocant cap a l'actualitat i el futur. Es dona teoria, però també reflexionem sobre diferents temes que sense voler també estan relacionats amb la pedagogia.


A continuació, voldria compartir amb tots vosaltres aquesta imatge i dir el que m'ha inspirat:
Aquesta imatge per a mi representa molt. Representa el principi d'un aprenentatge que tothom sigui com sigui fa en aquesta vida.
Podem veure com comença, però no com acaba, només veiem un camí molt llarg per on hem de pasar. No sabem amb el que ens trobarem, amb el que aprendrem o que serem...
Per una altre banda també puc veure la imatge com el camí que segueix la pedagogia, que un dia va nèixer, però que mai morirà perquè ha tingut, te i tendrà una funció molt important dins de la comunitat humana. L'educació s'haurà d'adaptar sempre als temps que corren, és a dir, amb el context històric i social que hi hagi in situ.
Per finalitzar, només dir que aquest és un camí infinit, però que ha estat, està i estarà ple de cambis, innovacions i solucions, encara que també ple de problemes i d'errades.

No hay comentarios:

Publicar un comentario